26 listopada 2012

#1

Hej! ;)
Zawsze chciałam założyć jakieś ciekawe wyzwanie, i mimo że nie wymyśliłam tego sama, wydaje mi się, że to będzie idealne. Zapisane osoby będą miały obowiązek podsyłać mi linki do recenzji razem ze cm (grzbiet książki). Nie musicie się trudzić z dodawaniem, wystarczy link, żeby nie było zamieszania, a ja będę dodawała. ;) Podliczać również będę ja (postaram się aktualizować na bieżąco), ale będziecie mieli wgląd normalnie, klikając w listę uczestników.

Jeśli przeżyjemy koniec świata (oby, mam jeszcze tyle książek do przeczytania!), wyzwanie będzie trwało od 1 stycznia 2013 do 28 grudnia 2013. Czemu? Bo jeśli będzie dużo osób, potrzeba trochę czasu, żeby podliczyć wyniki :) 


Myślałam nad tym, żeby osoba, 
która przeczyta najwięcej (cm) została nagrodzona.

Ktoś chętny?
Zgłaszać się pod tym postem! :)

PS 
jeśli nie posiadasz bloga a jesteś chętny, nie będzie z tym problemu. 
Po prostu podasz mi swój e-mail i postarasz się mierzyć grzbiety i przesyłać mi wyniki (nie trzeba przesyłać recenzji, dla blogerów jest to warunek obowiązkowy).

PS 2
recenzje są po to, żeby blog nie świecił pustkami, więc będzie mi miło 
jeśli będziecie się tego trzymać i jednak przesyłać mi linki ;) 

PS 3
Proszę każdego uczestnika o dodanie bloga do obserwowanych.

Zapraszam. Wydaje mi się, że warto :)



93 komentarze:

  1. ja zdecydowanie jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już Cię dopisuję :)

      Usuń
    2. no tak, zapomniałam podać mój wzrost.
      ostatni raz mierzyłam się rok temu, ale mam mniej więcej 158 cm. eh, mała jestem :<

      Usuń
    3. Nie przejmuj się tym, też jestem mała, ale podwyższam swoją samoocenę mówiąc, że mam 160cm w kapeluszu :D

      Usuń
  2. 152 książki do przeczytania w ciągu roku ( mój wzrost) sporo , ale spróbuję. Możesz mnie dopisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Liczę sobie 162 cm, więc to będzie mój cel "grzbietowy" książek ;] Tylko powiedz mi, jak wliczać e-booki, które zapewne będą się zdarzały? ;] Tam nie ma grzbietu :P Tam nic nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisuję :)
      Boże ale mnie zagięłaś... :D

      Hmmm kurcze.. xD Może tak: oglądasz ile ma stron, szukasz w swojej biblioteczce najbardziej zbliżoną książką do tamtej i ją mierzysz xD Naprawdę nie wiem, ale to chyba będzie najprostszy sposób ;)

      Usuń
  4. Chętnie wezmę udział:) Mam 168cm wzrostu,więc trochę sobie poczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem chętna.
    Ostatnim razem miałam 168 cm. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się również! I tu zaczynają się schody, bo mierzę aż 176cm !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto tu jest wielkoludem ;D

      Usuń
    2. Hahaha! Kruszynka, ale to tylko 2cm różnicy, a ze mną.. ponad 16 xD

      Usuń
    3. ej to nie jest śmieszne, mam najtrudniej, hah :(

      Usuń
  7. A co tam, zgłaszam się :) A wzrostu mam 160 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być ciekawie, jednak z moją pamięcią zapomnę, że mam mierzyć grzbiety, więc lepiej, żebym się nie zgłaszała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!!! Wzrostu 175cm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :3 Ja również zgłaszam się do wyzwania. Dodam banner na podstronę swojego bloga i w najbliższej notce powiem innym o akcji, gdyż jest świetna. Mam 180 cm wzrostu. Ciekawe ile książek będę musiał przeczytać, żeby łączna długość ich grzbietów dała mój wzrost :] Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładając, że jeden grzbiet ma 3cm, to jakieś 60 książek, więc nie jest źle :D Po raz pierwszy aż tak cieszę się, że jestem taka mała.

      Już dopisuję :)

      Usuń
  11. Nie wiem czy mój komentarz się dodał bo piszę z komputerów szkolnych więc piszę jeszcze raz XD Zgłaszam się, mam 180 wzrostu :) Zaraz dodam banner akcji do zakładki wyzwania na swoim blogu oraz powiadomię o wyzwaniu w następnej notce :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także chętnie zmierzę się z wezwaniem. Mam 168 cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę, zaraz Twój nick znajdzie się na Liście :)

      Usuń
  13. Jestem bardzo chętna :)

    175cm wzrostu, trochę sobie poczytam :)

    Banner wklejony i spróbuje namówić współautora mojego bloga, ale on ma 185, więc nie wiem czy się skusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, już Cię dopisuję :)

      Przestań, wielkoludzi też są potrzebni a warto spróbować, jak mu się nie uda to nic się nie stanie! :)

      Usuń
  14. Zgłaszam się! Ciastek- 185 cm :D To dopiero będzie wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho :D Dopisuję i życzę powodzenia już teraz, wielkoludzie :D

      Usuń
    2. Ha! Widzisz? Mówiłam, że go przekonam :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna akcja! W prawdzie nie prowadzę bloga JEDYNIE o recenzjach, ale zgłaszam się, bo i to robię! Takiej akcji jeszcze nie widziałam - zapisuję się i... mam 168 cm wzrostu. Cieszę się, że nie więcej ;)
    Niedługo dodam baner na bloga i powiadomię moich czytelników o akcji, może ktoś się jeszcze zgłosi ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy zaliczamy do "mierzeni" audiobooki?

    OdpowiedzUsuń
  18. prowadzę bloga kulinarnego, nie chciałabym podsyłać recenzji książek. Da radę, abym była wyjęta spod linkowania recenzji przeczytanych książek?
    Mam 172 cm wzrostu :)
    Oczywiście powiadomię moich czytelników o akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne wyzwanie, zgłaszam się:) Mam 165 cm wzrostu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również się zgłaszam:) Mam 165 cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja, Eurydyka, zgłaszam się :D
    Mam 164 cm wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się:)
    Mam 160 cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i ja 165 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    dumne 162 centymetry :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się ze swoimi 171 centymetrami :) Jak przeliczamy ebooki i audiobooki? Liczą się w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam się! 160 cm.
    Właśnie? co z audiobookami i ebookami?

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć, jestem chętna. Mam 160 cm wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodana. Jak coś - na razie niektórzy uczestnicy są "w wersji roboczej".

      Usuń
  28. Zgłosiłbym się, ale recenzuję dużo książek które przeczytałem kiedyśtam, innych z kolei nie recenzuję... Ale będę liczyć cm przeczytanych książek, chociaż to będzie dla mnie baaardzo trudne wyzwanie... :P Mam 178 cm.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się. Od razu piszę, że recenzje będę umieszczać na blogu archiwum-aoi.blogspot.com :) Mam 153 cm wzrostu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam jedynie 152 cm wzrostu, więc jasne! Zgłaszam się! :)
    http://wswiecieslow.blogspot.com/
    Dodaję banerek do siebie, niech motywuje :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam 164 cm wzrostu, więc zgłaszam się!
    http://recenzje-ridera.blogspot.com/
    Zaraz dodam banerek i życzę Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! :)
    Mój wzrost to: 173 (trochę musiałam naciągnąc, ale tylko troszeczkę :P
    Bannerek już wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się:) Wzrost: 167cm

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Mam 168 cm wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także się zgłaszam :) Mam 171 cm wzrostu :)
    banerek na blogu tusiakbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo, ciekawe wyzwanie :)
    Zgłaszam się! Wzrost: 170cm :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!(: A mój wzrost to imponujący 158cm :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie też się zgłoszę:)
    A mój wzrost: 178cm:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się xD Nie wiem dokładnie ale coś 172. Wyżej się nie dało ;P Ale to dobrze.

    P.S. Już się bała że mam taka liczbę przeczytać, ale jak tak to spoko. Świetni i oryginalny pomysł. Chyba muszę wreszcie kupić linijkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się! Mam dokładnie 160 cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się. Mam 168cm wzrostu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się. Mam 168cm wzrosty, a oto mój blog: http://skarbyzaczytanej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również się zgłaszam :) Ostatnio czytam dość opasłe książki, więc jakoś to będzie z tymi stu-osiemdziesięcioma-dwoma centymetrami ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Spróbuję! Nie gwarantuję, że mi się uda, ale postaram się.
    Mam 158 cm wzrostu :)
    www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopisz proszę i mnie! Mam 169cm :)
    http://selketowa.blox.pl/html

    I rzuć okiem proszę, czy wszystko OK, bo się pogubiłam z tym linkowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też się zgłaszam, jeśli oczywiście nie przybyłam za późno.
    Mam 165 cm wzrostu. (:
    Już od jakiegoś czasu chciałam zacząć umieszczać recenzje przeczytanych przeze mnie książek na moim blogu, to wyzwanie będzie motywacją.
    www.chatkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybyłaś akurat na zamknięcie listy, ale dopisuję Cię :)
      Powodzenia!

      Usuń
  47. Jej! Dopadłam komputer dopiero dzisiaj po przyjeździe! Czy jest szansa, że mogę dołączyć do wyzwania?

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsza recenzja:

    "Hobbit z objaśnieniami" J.R.R. Tolkien, D.A.Anderson
    http://magicznyswiatksiazek.blogspot.com/2013/01/149-hobbit-z-objasnieniami-jrr-tolkien.html

    grzbiet 3,5 cm

    OdpowiedzUsuń
  49. "Manuskrypt Voynicha" Thierry Maugenest
    http://skrzatowisko.blogspot.com/2013/01/manuskrypt-voynicha-thierry-maugenest.html
    Grzbiet ma dokładnie 1,3 cm:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam pytanie: Czy linki do recenzji musimy zostawiać w komentarzach tutaj, czy możemy w naszych zakładkach??

    OdpowiedzUsuń
  51. Uff... pierwsza recenzja :)

    Guy Gavriel Kay - "Pieśń dla Arbonne"
    http://selketowa.blox.pl/2013/01/Guy-Gavriel-Kay-Piesn-dla-Arbonne.html

    Grubość grzbietu 3,2 cm

    selketowa

    OdpowiedzUsuń
  52. ehhh, nie zdążyłam :( a chciałam dodać swoje 164cm ...no nic, spróbuję za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Odpowiedzi
    1. szkoda bo tez za pozno sie dowiedzialam o wyzwaniu

      Usuń
    2. Wtrącę się, bo to dla mnie zagwozdka - a co to za problem? Nie wklejasz odnośników do recenzji, a każdy może sobie sam podliczyć np. po miesiącu "swoją wysokość" i przesłać wynik w komentarzu. Nie sądzę, żeby komukolwiek chciało się oszukiwać, a czemu osoby, które dużo czytają, mają być odrzucone. O_O

      Usuń
  54. Ładnie wyczyściłaś swoją zakładkę:))))))
    Wypisz mnie, bo jeśli nie podchodzisz normalnie do uczestników, którzy piszą coś więcej niż cm, to nie mam ochoty brać zamiaru w takiej farsie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpowiedzi
    1. KasikO niestety czas zgłaszanie się był do końca 2012 roku. Ale to nie oznacza, że sama, we własnym zakresie nie możesz liczyć przeczytanych cm :). Zapraszamy pod koniec roku, kiedy będą zapisy na 2014 :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      D.

      Usuń
  56. Zgłaszam się. Moje fatalne 174. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już się nie można zgłaszać :( Pod koniec roku będą zapisy na rok 2014, jeśli byłabyś zainteresowana.

      Usuń
  57. Dopisuję się. Ze wzrostem różnie co pół roku mam badania sportowe i co pół roku inny wzrost, raz taki sam raz wyższy ale najczęściej się kurczę :-) waham się miedzy 156 a 159 jednak niech będzie to optymalne i proszę o wpisanie 157.5 :-)
    http://epickieksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale lista zamknięta. Zapraszamy pod koniec roku, gdy będą zapisy na 2014:D

      Usuń